Ako je to v skutočnosti s nabiehaním Windows 8

Po publikovaní článku na itnews http://www.itnews.sk/spravy/produkty/2011-09-14/c143231-windows-8-nastartuje-za-1-sekundu som dostal niekoľko pripomienok že bootuje za 10 a viac sekúnd. Ako to vlastne v skutočnosti je. Treba rozlišovať medzi fyzickým vypnutím a hibernáciou. Raz keď som na iPade náhodou dlhšie pridržal tlačidlo pre zapnutie a vypnutie som zistil, že je tam funkcia pre úplné vypnutie. Tak som to teraz skúsil znovu a so stopkami. Vypínal sa 5 sekúnd a po následnom zapnutí sa na 18 sekúnd objavil obrázok jabĺčka. Takže ak by sme mali merať rovnakým metrom, iPad nabieha 18 sekúnd. Lenže tento stav nikto nepoužíva, ja som ho objavil iba náhodou. Každý vypína iPad krátkym zatlačením tlačidla pre zapnutie / a vypnutie a zariadenie sa za zlomok sekundy zapne/ vypne. Nikoho netrápi že sa len hibernuje a prebúdza. Rovnaká situácia je u Win 8. Ak ma tablet v hibernovanom stave nepatrnú spotrebu a zaspáva / zobúdza sa za zlomok sekundy, presne toto používateľ potrebuje.

Takto vyzerá graf spotreby. V hibernovanom stave podobne ako iPad win 8 tiež úplne nespí, občas sa pozrie či nie je nejaká notifikácia z internetu a podobne.

 

Na tablete Samsung s procesorom Intel i5, 4GM RAM a 64 GB SSD ktorý dostali platiaci účastníci konferencie je výdrž batérie pri bežnom používaní asi 4-5 hodín teda polovica ako má iPad. Tu je predikcia výdrže na batérie, po asi 10 minútovom hraní graficky bohatej hry

Tablet mám požičaný len do štvrtka rána a tak neviem otestovať ako dlho vydrží v hibernovanom stave.

Značky:

Pridaj komentár

