Používatelia Windows 8 zdanlivo ignorujú „moderné“ aplikácie

Zaujala ma štúdia https://www.soluto.com/reports

Ako autor niekoľkých Metro aplikácií priebežne sledujem sťahovanosť aplikácií pre Windows 8. Moje (samozrejme bezplatné) aplikácie “Slovenské aplikácie” a “Windows 8 videonávody” sa sťahujú denne iba 10 – 20 krát. Obidve aplikácie sú vo Windows Store od decembra za prvý mesiac dosiahli vyše 2000 stiahnutí (zrejme early adopters, fandovia…) od januára to ide tempom priemerne 15 denne. Neviem koľko sa predá denne notebookov a tabletov, môj odhad je 300 000 ročne, teda okolo 1000 denne, z toho mi vyplýva že len 2 percentá nových
majiteľov si sťahuje Metro aplikácie. Takže z toho sa možno dá usúdiť koľko percent z predaných zaradení sú multidotykové. Ked sa nad tým zamyslím ja tiež zatiaľ nemám  dotykové zariadenie a z Metro aplikácií využívam na notebooku (ak nepočítam že občas skontrolujem svoje aplikácie) len YouTube Download, každý deň si pozriem fotografiu na pozadí Bing (sú úžasné). Postupne začínam používať Metro Twitter a facebook. Suma sumárum, kritika do vlastných radov, ako vývojár Windows 8 aplikácií musím skonštatovať že vo Windows store zatiaľ nie je aplikácia bez ktorej by som nevedel žiť.  Boom Windows 8 aplikácii nastane  až po masívnejšom nástupe dotykových zariadení. Keď budem mať tablet alebo konvertibilné zariadenie, viem si zo súčasnej ponuky predstaviť 15-20 aplikácií ktoré budem pravidelne používať.

Jedna odpoveď to “Používatelia Windows 8 zdanlivo ignorujú „moderné“ aplikácie”

  1. Štefan Says:

    Ak môžeš, prosím ťa pridaj do zoznamu aj moju aplikáciu:

    Music All Around You

    http://apps.microsoft.com/windows/app/music-all-around-you/e2db13f2-3473-4e4c-9b22-11d6a0844139

Pridaj komentár

