Tablet Microsoft Surface na TechEde za 80 EUR zatiaľ len pre západoeurópanov

Jedným z lákadiel konferencie TechEd Europe ktorá sa momentálne koná v Madride bola možnosť kúpiť si tablety

  • Surface RT 64GB (+ FREE touch cover) za €79.99
  • Surface Pro 128GB za €349.99

Bohužiaľ momentálne je to možné len pre vybrané krajiny, viď obrázok plagátu. Mimochodom pri tomto plagáte som sa z počutia naučil veľa írečitých maďarských, poľských, rumunských, ukrajinských, tureckých a iných nadávok. O tom, že ja som “vôbec” nebol rozčúlený svedčí napríklad aj to, že keď som plagát fotil, zabudol som nastaviť na fotoaparáte vyváženie bielej farby J Je to škoda, možno práve takto získaný Surface mohol byť pre pár vývojárov motiváciou urobiť pre Windows 8 nejakú kvalitnú a užitočnú aplikáciu.

y

Pridaj komentár

