Moja prvá univerzálna aplikácia

Po nainštalovaní Update na Visual Studio 2013 (link je v predchádzajúcom príspevku) som vytvoril aplikáciu podľa šablóny Hub App zo zložky Universal Apps.

Vzhľad Hub aplikácie vo Windows 8.1 je klasický

Keď idete aplikáciu spustiť, môžete si vybrať, či spustíte projekt pre Windows 8.1, alebo Windows Phone 8.1. Postup výberu je na obrázku.

Pre Windows 8.1 sa možnosti spustenia nezmenili – lokálny počítač, emulátor, alebo vzdialený počítač pripojený v sieti. Pre Windows Phone 8.1 môžete použiť širokú paletu emulátorov s rôznym rozlíšením displeja a taktiež aj reálne zariadenie

Samozrejme som okamžite zvolil reálne zariadenie a bol som zvedavý čo sa bude diať, keďže mám telefón s operačným systémom Windows Phone 8 (uprgade na 8.1 nie je všeobecne dostupné a bude dostupné postupne v priebehu niekoľkých mesiacov)

Skončilo to samozrejme chybou

Takže zatiaľ sa musím uspokojiť so simulátorom. Nasnímal som niekoľko scrreenshotov z Hub aplikácie spustenej na Windows Phone 8.1

 

 

 

Pridaj komentár

