Nový príspevok na Xbox Wire detailnejšie popisuje ohlásenia a plány Microsoftu s poskytovaním nástrojov vývojárom pre tvorbu hier, ktoré im pomôžu osloviť čo najširšiu skupinu užívateľov. Viac informácií nájdete v blogovom príspevku, sumár ohlásení z GDC nájdete nižšie.
Materiály, vrátane ohlásení z prezentácie Phila Spencera, nájdete v GDC media kite. Ďalšie materiály, vrátane záznamu prezentácie Phila Spencera, tam pribudnú neskôr.
Ohlásenia Microsofu na GDC 2015
– Xbox Live SDK pre Windows 10 umožní vývojárom prístup k mnohým funkciám Xbox Live dostupných zatiaľ iba na platforme Xbox One. Čoskoro bude dostupné SDK aj vývojárom na iných platformách.
– Každý vývojár môže vytvoriť projekt a zacieliť ho na viaceré platformy. Vďaka Universal App Platform môžu herní vývojári prinášať obsah širšej skupine užívateľov.
– Cez Windows Store môžu vývojári prinášať obsah bez ohľadu na platformu; na PC, konzoly, tablety aj mobilné telefóny a osloviť viac ako 1,5 miliardy užívateľov.
– Portálom pre tvorbu a vydávanie hier cez Windows Store je Universal Development Center.
– Vývojárom na PC umožní dosiahnuť novú úroveň výkonu a kontroly DirectX 12, jednotné API, ku ktorému môžu pristupovať na viacerých zariadeniach.
– Bezdrôtové herné príslušenstvo pre Xbox bude navrhované a podporované ako konzolami Xbox One, tak aj PC s Windows 10.
– Elite: Dangerous od Frontier Developments vychádza pre Xbox One toto leto.
– Program ID@Xbox rozširuje podporu na všetky zariadenia s Windows 10, vrátane HoloLens.
– Vďaka spolupráci s Motiga sa Gigantic, prvá hra tohto štúdia, dostane na zariadenia s Windows 10 a platformu Xbox One.
Pridaj komentár